Bröllop!

Imorgon är det dags för kungligt bröllop i England, om nu någon har lyckats missa detta...;)
Ikväll har jag kollat in lite förberedelser på tv och ser fram emot att få se vigseln på tv imorn, lite tight blir det för jag ska hämta trollet mitt i alltihop.
Jag är ju såå bröllopstokig!
Jag ville bli bröllopskoordinator en gång i tiden, men det bidde inte så. Däremot har jag haft det stora nöjet och äran att få vara delaktig i flera vänners bröllopsplanering och blir anlitad att sjunga på bröllop emellanåt, det är något av det roligaste jag vet:)

Naturligtvis är jag mest nyfiken på Kates klänning...:)

Jag har även denna veckan följt en liten bröllops serie på tv4 där det var fyra brudar man fick följa som tävlade om en bröllopsresa. Det var 4 väldigt olika bröllop. Ett ganska traditionellt (förutom att de dansade fram till altaret), ett rockbröllop, ett Hollywoodbröllop och ett Barockbröllop. Så kul att se olika teman och hur andra uppfattar dessa teman. Jag tycker att det viktigaste är att brudparet är nöjda och får det som de vill ha det och här var alla nöjda med sina egna bröllop :)

Jag har ringt lite samtal idag för att kolla upp coaching utbilningar mm, men har dessvärre inte fått tag i någon så jag har inte fler svar idag, men det är bara att ringa vidare.

Nu ska jag lägga mig på soffan och titta på tv en stund innan det är dags att sova, (om jag inte somnar där...)
Ha det gott och var rädda om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0