det ofattbara

Lilla fina tjejen har fått beskedet idag...
De onda är sååå många, de har tagit över och det enda man kan göra nu är att köpa tid med immunceller från donatorn.... För att förhoppningsvis få sommaren ut tillsammans...

Jag kan inte göra annat än att fortsätta be om ett under, hur är det möjligt att denna lilla fina, full av bus och liv, ska få vara hos sin familj så kort tid.

Jag fick dessutom ett telefonsamtal idag från en vän som jag inte pratat med på ett bra tag, hennes svägerskas dotter är 5 år och fick samma besked igår som lilla fina tjejen och hennes familj, de känner varann också, den lilla 5 åringen har tampats med sin sjukdom sedan snart 2 år tillbaka... Och nu har de onda tagit över henne med.

Fy för de onda!! Vart kommer de ifrån?? Vad är det som gör dem så starka jämfört med de goda?? Många frågor och då kan jag ju bara föreställa mig hur många frågor det är hos de drabbade familjerna...

Massor med kärlek till de båda små fina tjejerna och deras familjer, som jag skrev igår...Jag sitter bredvid och ber till högre makter om två under <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0