Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor!

Annonser från BloggPartner
Nu är det ett tag sedan jag skrev här och det av olika anledningar, men nu ska jag försöka bättra mig och bli mer frekvent :)

Idag har det hänt något fantastiskt! Jag har kommit på vad jag vill jobba med :)

Jag har varit inne på det tidigare och jag har många människor omkring mig som sagt det till mig, men jag har inte riktigt fattat det förrän nu, jag vill bli coach!

Nu känns det såå spännande och jag har kikat på lite olika utbildningar på nätet och ska kolla upp möjligheterna att få en kurs betald av Trygghetsrådet, hoppas på tur där...
Jag behöver ju ändå någon typ av arbete under tiden tills man dels har blivit klar med kursen, dels har fått en kundkrets som man kan leva på, så nu rycker jag i kontakter som kan ge mig möjlighet till extraarbete :)

Kursen är inte lång och det passar mig alldeles utmärkt eftersom jag inte är den som gillar att plugga, bara ca 10 dagar.
Åhh vad jag vill att det ska bli morgon så jag kan få lite besked! (otålig?? jag??) :)

Idag har jag f ö varit iväg och tvättat cabben och fikat med sötstrumpan (vi fikade medan de tvättade bilen på en sån där käck handbiltvätt för dryga hundralappen) och vi var så himla trevliga fuffekunder så vi fick ett par flipflop var från Ahlgrens bilar, alldeles rooooosa var de. "One size fits nobody" var det dessutom :)

Min goaste Tarja var på besök ikväll och vi pratade om hennes och hennes sambos bröllop i augusti :) Jag har fått den stora äran att få vara toastmadame tillsammans med en guldbaggevinnare, det ska bli såå kul :)

Vi passade även på att lägga tarotkort för mig och det var mycket intressant, vi gör det emellanåt och det är lika spännande varenda gång...

Nu ska jag kolla vidare på nätet och se om jag hittar något mer ang utbildningar mm och hoppas att ni alla får sova gott och får en alldeles underbar dag imorgon, var rädda om er därute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0