vatten o pulver

idag var den första dagen som jag utmanade mig själv att leva på endast God Balans shaker...

Goda är dom och inga bismaker av aspartam trots att de innehåller det, skumt men bra.
Jag läste på deras hemsida igår att man inte ska bli hungrig när man äter 3 st shaker om dagen och dricka minst 3 l vatten om dagen.
Min erfarenhet efter denna dagen är att jag känner mig mätt när jag precis har druckit en shake, men efter ett par timmar börjar jag känna mig hungrig, jag dricker då mer vatten för att få bort lite av hungerkänslan, jag vill ju gärna att det ska gå 4 timmar iaf mellan måltiderna och då handlade det en del om att stå ut faktiskt...

Nu är ju detta min första dag så jag hoppas att det känns lättare imorgon, men jag är väldigt sugen på att sätta i mig av köttfärssåsen o pastan som de andra åt idag:) Jag försöker också att hitta saker att lura hjärnan med så att den inte tänker på att jag är hungrig, men jag håller ut och ser vad som händer, timma för timma, dag för dag får det nog vara framöver.

En positiv effekt som jag fått redan idag är att jag känner mig inte helt luddig i huvudet och är inte lika trött idag som jag varit den senaste veckan och det är skönt, men vi får se vad det blir av detta :)

Jag tog en liten PW i förmiddags inte så lång men ändock en liten en:)
Efter det hade jag en underbar stund ute i solen i min älskade badenbaden. Solen var framme 1,5 timma ungefär så då passade jag på att fånga stunden:)
Imorgon hoppas jag på sol hela dagen och lite värme kanske inte hade skadat...

Nu ska jag ta mig min sista shake och se om jag står ut heeeela kvällen för då är dagens ranson intagen, har liiite svårt att förstå att man inte ska äta mer än 3 om dagen, men men det finns ju givetvis en anledning till det.

Ha en go kväll och var rädda om er därute <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0