Yes!! I did it :))

Idag mina vänner är jag stolt över mig själv...Jag gjorde det! Jag var på gymmet och jag tränade!! :)

Min underbara Stumpafi jobbar på gymmet så hon fick agera PT idag. Jag började i lagom takt och det var faktiskt riktigt roligt, så nu tänkte jag ta mig dit på onsdag igen.
Spännande att se hur detta ska gå, men jag tar en dag i taget, men jag känner äntligen energin komma tillbaka till mig och det är helt underbart:))

En tripp till min bästaste Sylvi på fika bidde det på dagen, och då var det premiär för att köra nercabbat dessutom, snacka om vårkänslor, sedan gymmet och efter det en go stund i solen med min goa granne.
Mmm life is great <3

Min älskling är fortfarande sjuk stackarn, så han är hemma från jobbet och nyser o snörvlar...:(

Strax är det dags att förse familjen med mat, vilket idag består av chili con carne, enkelt o gott, ris till de andra och quinoa till mig eftersom jag ska dra ner på kolhydraterna och så grönsaker till:)

Jaa mina vänner det var lite om min underbara soliga dag, hoppas att ni haft de lika gott som jag :)

Ha det så gott därute och var rädda om er <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

Haft en bra helg?:)

Just nu har jag tävling på bloggen där du har chans att vinna en VALFRI bikini/monokini ur brandsinfashion.com's sortiment! klicka på länken för att komma till inlägget: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-11 @ 20:14:57
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sarah & Thea

Duktig du är Marie! :D Vilket gym jobbar din dotter på? Kram

2011-04-12 @ 08:30:50
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0