Härliga måndag

Idag har det varit en alldeles alldeles underbar dag :)

Jag gick upp tidigt (för att vara morgontrötta jag...;)) Och följde med en av mina fina vänner på ett läkarbesök på Östra Sjukhuset och sedan tog vi en fika.

Efter det åkte jag hem till min goa vän S och då var det dags för lite lunch och mera fuffe ute i den underbara solen. Vid hennes husvägg var det helt underbart och man kunde faktiskt sitta utan jacka, HÄRLIGT!!!! Och de hade en liten snödroppe i rabatten, våren blev inte helt bortskrämd av snön i går ändå :)

På eftermiddagen fick jag besök av fina H som skulle köpa ett dattduksbord av mig och då bidde det lite mer fuffe ute i solen, så denna dagen har jag tillbringat större delen av ute i solen, och det mina vänner, är verkligen mumma för själen <3

Till middag idag blev det köttfärsgratängen jag gjorde förra söndagen, hade lite idétorka och den är ju så enkel att slänga ihop, så så fick det bli, och gott var det denna gången med:)

När våren kommer känner jag att det börjar bli dags att lägga sig i solariet några gånger så man inte bländar sin omgivning när man snart ska börja visa lite av benen...
Där vi bodde innan hade vi ett kanonbra solarium i gemensamhetslokalen som kostade två guldpengar. Det var alltid bra rör och så enkelt. Nu har vi inte den lyxen längre så nu blir det väl lite dyrare att sola och så vet man ju inte riktigt om man hamnar på ett bra ställe eller inte. Inget kul att betala för något som inte blir något ;)

Vi var en sväng på Ica för en stund sedan och jag blev väldigt förvånad när vi gick därinne, för halva butiken var avspärrad för golvtvätt... Vissa frysdiskar kunde man inte komma åt och hela dricka-avdelningen var avspärrad, hur tänkte man då?? Sådant får man väl göra när butiken är stängd??  
Sådant ser man minsann aldrig på Icareklamen på tv...;)

Nu ropar magen på hallon och vispgrädde :)

Ha det gott därute och var rädda om er <3

Kommentarer
Postat av: Sarah & Thea

Du är så söt med dit Fuffe :D

2011-03-28 @ 22:10:12
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0