Hej alla fina

Ny dag nya utmaningar och en dag närmare den efterlängtade sommaren:)

Några av mina utmaningar hittills idag har varit knas med datorn vilket är en stoooor utmaning för mig.
En gång i tiden var jag faktiskt datorsupport på min arbetsplats, när jag blev tillfrågad om att åta mig den uppgiften undrade jag lite för mig själv om chefen var vid sina sinnens fulla bruk.... Men men trodde han att jag skulle klara det så skulle jag nog klara det så lite smått förvirrad tackade jag ja.

En helt ny värld fylld med hubbar och muxar och en och annan hysterisk medarbetare fyllde många stunder av mina arbetsdagar, lärorikt var det fast jag är dessvärre inte bättre på datorer idag för det....

Nu blev jag lite avbruten så jag återkommer senare ha en fortsatt bra dag där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0