Jag är inget datasnille...

så jag vet inte hur jag ska få hit mina gamla inlägg från den gamla bloggen, men men så är livet så jag får börja om idag helt enkelt, hoppas att vi ska trivas här ni och jag :)

Jag har ju inte bloggat mer än en dryg vecka så det är ju inte så mycket vi missar.

Jag valde att byta till denna bloggsidan för att den verkar enklare att hantera, så nu får vi se om det är så :)
Jag hoppas annars att jag får hjälp av sötaste Sarah som också bloggar här, så hon kan säkert jätte-mycket :)

Eller så kanske jag kan be BlondinBella eller någon annan hejare om hjälp...;))

Ha det gott alla fina <3


Kommentarer
Postat av: Maria

Sötnos<3

2011-03-27 @ 00:50:52
URL: http://www.beutyangels.se
Postat av: Sarah & Thea

Haha, hoppas att Blodinbella vill hjälpa till ;) hihi. Annars hjälper jag dig jätte gärna! :D KRAM

2011-03-27 @ 21:25:19
URL: http://sarahkathrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0