Snöig??? söndag

Hej alla fina :)

Inget vidare med snö nu när våren har hälsat på, mem imorn ska det väl bli bättre igen :)

Idag har vi, hör o häpna, varit på Backaplan igen:) Jag behöver ett par nya skor och det var ingen lätt jakt att hitta såna som jag vill ha.... Varenda sko o sportbutik på Backaplan är genomgången utan något resultat:(

Jag vill ha ett par helvita sneakers i skinn, inte high top, och det kryllar det minsann inte av. Reebok har en, men jag stör mig på den fula flaggan som de envisas med att ha på sidan... Jag ska kolla lite på nätet och se om jag kan hitta några där.

Vi fick i alla fall shoppat varsin bok på bokrean, så efter jag har meckat lite här på bloggen så ska jag inte göra något annat än läsa resten av dagen:) Jag köpte Camilla Läckbergs "Fruset ögonblick", så nu får vi se om den är bra:) Har inte en bok fångat mitt intresse de första 10 sidorna så har jag väldigt svårt för att fortsätta läsa den, men jag har lyssnat på en ljudbok av henne tidigare, "Olycksfågeln" , och den var jätte-bra så vi får hoppas att denna är lika bra.

När vi var på Backaplan var vi inne på Burger King för vi blev lite hungriga, jag fick en underbart god Whopper jr utan bröd, de serverade den i en plastskål med bestick, Supergott!! Jag älskar verkligen Burger Kings hamburgare så det var roligt att de kunde fixa det så käckt till mig, en eloge till dem :)

En annan fantastisk smakupplevelse jag hade idag var min underbara frukostsmoothie:) Jag testade för första gången den laktosfria mejeriprodukten Smetana. Jag tog ca 1 dl Smetana, knappt 1 dl grädde och ca 1 dl hallon (tinade) och körde i mixern ett par minuter, Jisses vad gott det var!!!!

Till middag blir det rester av det grillade köttet från igår och den underbart goda bearnaisesåsen från Ica.

Min underbara bästaste precious vän A ringde precis. Hon har vart på skidsemester i Österrike i en vecka så det var sååå roligt att äntligen få prata med henne igen.

Nu mina goa vänner så ska jag umgås med Camilla Läckberg och se om hon fångar mitt intresse, ha en fortsatt go (hysteriskt snöig) söndag och var rädda om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0