Välkommen

till min alldeles nyfödda blogg :)
Detta är en helt ny värld för mig, bloggvärlden.... Men jag ser fram emot att få lära känna den och förhoppningsvis ska någon därute i världen tycka att det är kul att läsa det jag plitar ner här.
Det var ett spontant beslut att börja skriva här, eftersom jag inte är superteknisk och ingen hacker så tog det en stund för mig att få allt på plats, men påhejad av min käre sambo så sitter jag nu äntligen här efter ett par timmars klickande och skriver mitt allra första inlägg.... Jaa det känns spännande....
För att göra en liten snabbpresentation av mig själv så att ni får en liten uppfattning om vad jag är för en så kan jag avslöja att jag är en kvinna, 3 barns mamma, sambo med en man och 2 bonusbarn.
För drygt en vecka sedan tog  jag ett beslut att avsluta mitt egna företag som jag startade vid årsskiftet då det tyvärr inte gick riktigt som jag hade hoppats på.  Jag tycker att det känns bättre att avsluta när jag ser att jag går back än att sätta mig i en skuld och jobba i stark motvind, det gör ingen glad, varken plånboken eller själen.
Ja nu letar jag nya utmaningar att försörja mig på och tankarna är många och kanske inte så traditionella, vilket säkert uppfattas som lite galet av många i min omgivning, men jag tror att det löser sig om man bara har tron att det ska göra det. Kan det vara så enkelt? Ja det kan det kanske, ni som kommer att följa mig kommer att få svaret så småningom;)
Nu är det dags för mig att tacka för idag, men jag återkommer imorgon och hoppas att någon kikar in här:)
Natti natti på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0