sommarjobb :)))

Min föredetta kollega inboxade mig på Facebook i förrgår och undrade om jag hade något jobb just nu och tipsade mig om att de sökte semestervikarie. Jag ringde upp chefen idag så nu ska jag få jobba 4 veckor i den älskade repan igen <3 Det ska bli så kul och roligt att få träffa de som inte är på semester just då.

Ibland så kommer saker o ting bara till en, men när man säger det till vissa så tror de inte att man är klok, men så har det varit med mångt och mycket i mitt liv och det är det man får ta till sig och försöka tänka på när saker o ting inte riktigt blir som man tänkt sig.

Jag har varit och hälsat på min goaste Marie T och hennes underbara familj idag. Det är alltid lika kul att träffa dem och barnen är såå goa. Idag hade Marie en överraskning till mig, hon hade köpt ett par svarta jazzbyxor, för hon visste att jag hade letat efter det hur länge som helst. Tusen tack finaste Marie, de är supersköna och jag blev såå glad :)

Vi parade vår kanin med grannens kanin på påskafton och hon har fått små tuttar och har dragit av sig päls (konstigt nog på bakbenen och inte på magen som är det vanliga...), så jag hoppas på att det ska komma små bebisar vilken dag som helst. Spännande att gå ut varje dag och kika i lilla pälshögen i boet...:)

Jag har hört det ryktas om att värmen ska komma tillbaka imorn så nu håller jag tummarna för en skön dag i solen imorn, det var nog någon vecka sen sist tror jag....:)

Ha en go fredagkväll alla och var rädda om er därute ♥

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Hur mår du ? :-)

2011-07-06 @ 14:00:49
URL: http://linnhahne.myshowroom.se
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Just nu har jag en tävling där man kan vinna smink från e.l.f cosmetics i min blogg, var gärna med :D

Kram

2011-07-07 @ 16:53:41
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0