skön helg

Idag hade vi premiär på bakluckeloppisen :)
Vi tyckte vi hade mycket saker med oss, men när vi såg alla andra packa ur bilar som var så fulla så de knappt gick att stänga så såg det ut som vi knappt hade någonting med oss.
 
Våra vänner vi var där med sålde kantareller som de plockat igår, 30 liter gick åt på en timme ungefär!  Snacka om skogens guld!
Vi var väldans duktiga som inte köpte med oss en endaste pinal hem så vi gick med vinst :)
 
Solen har ju visat sig även idag så när vi kom hem slappade jag i den underbara sommarvärmen en stund, mumma för själen ♥
 
Nu är det dags för lite skötaomsigtid och epilera benen och måla tånaglarna, sedan tänker jag landa i soffan med filmen vi började att titta på igår "The Raven", men jag somnade så jag får kolla vidare idag, den verkade riktigt bra.
Vi såg även filmen "Dream House" igår med Daniel Craig, en thriller som jag verkligen kan rekommendera om man gillar oförutsägbara filmer och den kategorin av filmer :)
 
Ha en härlig söndagkväll everyhopa ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0